Stratégiánkban a folyamatos minőségjavítás mellett döntöttünk.
Elsődleges számunkra a páciensek igényeinek megismerése és teljesítése.
Mindehhez segítséget nyújt az MSZ EN ISO 9001:2009 szabványnak
megfelelően frissített, a korábbi elvárások szerint tanúsított és
folyamatosan működő minőségirányítási rendszerünk.
Tevékenységünk középpontjában a páciensek és a megrendelők állnak.
Küldetésünk, hogy - vevőink – klienseink, a megrendelő cégek és
pácienseink magas szintű gyógyító-, megelőző ellátásban részesüljenek és
társadalmi-gazdasági megrendelőink igényeinek kielégítése érdekében
folyamatosan tökéletesítsük tudásunkat, továbbá lépést tartsunk a
nemzetközi fejlődés eredményeivel.
A szakmai sikerünk munkatársainkon múlik. A gyógyító-, megelőző
ellátásban tevékenységünk során törekszünk, a legfrissebb tudományos
eredmények adaptálására, ezek továbbfejlesztésére, saját tudományos
potenciálunk bővítésére.
Aktualizált Minőségpolitikánkat ennek megfelelően az alábbiakban rögzítjük:
Korszerű módszerek és rugalmas megoldások alkalmazásával eleget teszünk az elvárásoknak.
Figyelemmel kísérjük, hogy a működtetett szolgáltatásaink mennyire
felelnek meg a páciensek igényeinek, a gyógyításnak, a jogszabályi és
üzleti követelményeknek.
Állandóan fejlesztjük szolgáltatásainkat a korszerűség és a hatékonyság jegyében.
Figyeljük a mennyiségi és minőségi teljesítményünket, hogy ennek eredményét felhasználhassuk a további fejlesztésekhez.
Rendszeres oktatással törekszünk folyamatos fejlődésünket elősegíteni.
Elkötelezzük magunkat a környezeti értékek védelme mellett.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése